mandag, november 21, 2005

Jeg er herved offentliggjort.

Jeg er nysgjerrig på om dette blir en ærlig blogg, en sensurert blogg, eller en blogg med ren løgn.

Om dette skal være en ærlig logg er det en hel del mennesker som IKKE bør lese den. På en annen side, var det kanskje nettopp det de burde. Men, mamma får ikke lese den. Ikke pappa. Og ikke lillebror.

Om dette skal være en sensurert blogg, kan alle lese den. Da er vel heller spørsmålet om noen gidder å lese den. Sensurerte hverdager er ofte som alle andres hverdager.

Om dette skal være en blogg med ren løgn, kan ingen jeg kjenner lese den, for da blir jeg avslørt. Folk som ikke kjenner meg, kan lese den, for de vil ikke vite sannheten, men jeg vet ikke om jeg har interesse av å fortelle om et liksomliv til personer jeg ikke kjenner.

Konklusjonen på min særoppgave om min egen blogg må være at ingen kommer til å lese den noensinne. Denne konklusjonen fører oss videre til spørsmålet om treet lager lyd når det faller hvis ingen er der og hører det. Jeg hadde fysikk på videregående og kan opplyse om at treet lager lyd, ja.