fredag, desember 22, 2006

Om Oslo vest

"... og så skulle mor trekke ned og da begynte det å lekke ut vann bak toalettet. Så sendte jeg en e-mail til rørleggeren og skrev at jeg regnet med at de innrømte at det var deres feil, men så ringte søren meg en fra rørleggerfirmaet og påstod at det ikke var deres feil. Han sa han kunne forklare meg hvorfor det ikke kunne være deres feil, men det så jeg ingen grunn til å høre på. Jeg sa til ham at det eneste jeg trenger å vite er at det begynte å lekke noen timer etter at de var der og det er bevis nok for meg. Du skal være ydmyk, du, sa jeg til ham, og det mente han at han var, men den kjøper jeg ikke ..."

FRA 32-BUSSEN

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha. Måtte lese det flere ganger for å få det inn.

Og til innlegget over: Første regel når det gjelder blogging: Å ikke disse andres weblogger? ;-)

GOD JUL

23 desember, 2006 16:52  

Legg inn en kommentar

<< Home