tirsdag, november 22, 2005

Tur i skogen og to timer på sofaen

I dag skulle praksisklassen vår ha uteskole, så da ble vi med 6-åringene langt inn i skogen. Hadde noen fantastiske (slitsomme) timer med boksen går, haien kommer og "Finn noe i naturen som har E/A/O/L/S i navnet" (noe pedagogiske måtte vi jo være).

Da vi kom tilbake og øvingslærer skulle lese gullhår og de tre bjørnene for barna var jeg så sliten at jeg stadig duppa av. Heldigvis fikk ingen av elevene det med seg.

Sov to timer på sofaen da jeg kom hjem og våknet ikke før jeg måtte på møte i arrangementskomiteen. Kort møte: Vi vedtok ingenting og ble ferdige på ti minutter. Men, jeg fikk snakka med daglig leder på Samfundet og fikk ordna så jeg får bære utstyr til deLilloskonserten på lørdag - slik at jeg kommer gratis inn. Juhu!

Nå har jeg dessuten kjøpt 4 kneipp, oppvaskbørste og kaffe.

Dette var et uinteressant innlegg/innskriv/oppføring/whatever i bloggen :)