fredag, november 24, 2006

Haha :D

Jeg har vært på Rikshospitalet og besøkt pappa. Det går bedre og bedre med ham!

Men jeg må le.
Vi snakket nemlig litt om helgen
og det viste seg at pappa ikke var klar over
at han holdt på
å dø.

Han visste det ikke før i dag.

Han hadde vært så sliten den dagen han ble innlagt at han ikke hadde fått med seg de dårlige nyhetene.

Haha, tenk på det! Her stod han like ved et av livets to mest avgjørende hendelser - og han var ikke klar over det engang! Dustepappa :)

Og vi som syntes han var så rolig og trygg og tenkte at han ikke fryktet døden. Men hvorfor skulle han ha fryktet døden når han ikke visste at den stod og ventet utenfor døren? Jeg ler :)

Han sa i dag at han ikke hadde skjønt hvorfor vi var så innmari triste. Han var jo ikke så dårlig. Dustepappa :)

Dette var absurd
og jeg finner det ganske så komisk :)

1 Comments:

Blogger Leander said...

Ja, det tenkte jeg faktisk ikke på, da jeg skrev innlegget. Men artig at du påpeker det :)

Gleder meg til du kommer på besøk, min beste anonyme venn i hele verden! Da skal vi lage penger som ingen annen har gjort før! :D

26 november, 2006 15:12  

Legg inn en kommentar

<< Home