torsdag, november 09, 2006

Sexrase

Hvis du søker på "sexrase" i Google vil bloggen min komme opp som treff nummer to. En følge av dette er at mange av mine besøkende kommer hit på jakt etter informasjon som sexrase.

Jeg føler at jeg har et visst ansvar for å opplyse om sexrase, slik at sexraseinteresserte mennesker ikke må gå videre med uforrettet sak. Dette ansvaret føler jeg særlig fordi verken Norsk språkråd, Caplex eller Wikipedia forteller noe som helst om sexrase.

I forlengelsen av informasjonsfraværet gir jeg meg selv full kunstnerisk frihet i denne sexrasedefinisjonen.

Sexrase

I sexrase m1 (fra it.) gruppe individer innenfor en art med arvelige sexfetisjer som skiller dem ut fra andre grupper strømperase / daskerase / ballongrase

II sexrase v2 (norr saksrasa)
------1 når noe faller sammen på grunn av overdreven bruk av sex senga s- / kjøkkenbordet s-

------2 voldsom sex Tom og Kirsten sexraste bak skuret
------3 være sint på en seksuell måte, f.eks. ved å slå noen hardt med genitalia s- mot myndighetene / han gråt og s- / adj i pr pt: fyren ble s-nde

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Chrisj said...

Hihi. "I forlengelsen av". Der fikk du jammen meg sneket det inn igjen. Tenker meg du er fornøyd.

16 november, 2006 14:42  

Legg inn en kommentar

<< Home