onsdag, november 01, 2006

iPod som spåkone

Tuslet rundt på bekjentes blogger og i Heidis blogg snublet jeg over en gøyal greie for iTunes/iPod/whatever musikkavspiller du bruker (jeg er lat og gidder ikke oversette):

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense.

Will it be ok?
Some (Built to Spill)
Fint. Da er det noe som ordner seg i hvert fall :)

How are you feeling today?
Track 9 (No artist info)
Uvisst, men jeg følger tydeligvis et spor.

How do your friends see you?
More love (Smokey Robinson and ... )
Betyr det at jeg gir mye kjærlighet, eller burde jeg gi mer?

Will you get married?
Keep Fishin (Weezer)
Mange fisk i havet.

What is your best friend’s theme song?
Malmklang (Seigmen)
hmm.. hvem av dere er det snakk om? Rekk opp hånda, den som har Malmklang som kjenningsmelodi.

What is the story of your life?
Green, Green Grass of Home (Tom Jones)
Oi, jeg har visst havnet på den rette siden av gjerdet.

What was high school like?
Jag vill ha vitaminer (James & Karin)
Næringsløst?

How can you get ahead in life?
Glem de regnfulle damene (DeLillos)
Haha, visste jeg det ikke.

What is the best thing about your friends?
A.M. 180 (Grandaddy)
Jah

What is tonight going to be like?
Desafinado: Off key (Getz/Gilberto)
Noen som kan oversette?

What is in store for the remainder of this weekend?
Lets talk about love (Karen Jo Fields)
Hm.

What song describes you?
Landlocked Blues (Bright Eyes)
Hva er en landlåst blues? Det høres ikke bra ut...

To describe your grandparents?
We're Gonna Get it Right (The Soundtrack of our lives)
Mulig det vil si at de har fått til noe i det buddhistiske kretsløpet. Ikke vet jeg.

How is your life going?
Simtur (Bo Kaspers Orkester)
Og jeg som ikke liker å svømme..

What song will they play at your funeral?
Devil with the blue dress (Shorty Long)
Haha, thanks for all the fish.

How does the world see you?
Shot My Heart (Ane Brun)
Ingen kommentar?

Will you have a happy life?
Jerusalem (Mirah)
De er vel lykkelige der..? :P

What do your friends really think of you?
Koka-kola veins (The Tough Alliance)

Do people secretly lust after you?
I'll keep tryin' (Ugly Kid Joe)
haha. Verdt et forsøk.

How can I make myself happy?
Här kommer lille Nöffe (James & Karin)
Mer griseri?

Will you ever have children?
Track 14 (Snow Patrol)
Fjorten? Det blir litt mange. Flaks at de er av snø.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Pistian. Lille søtingen med alle krøllene ^^ Likte den med begravelsen din, var nesten litt morsomt, tror ikke mp3-en din liker deg. Rettogslett. Jeg vet jeg har bra musikksmak, ja, og din er heller ikke så verst. Sånn at du vet det. De er vel rimelig like, de musikksmakene våre. Ha en fortreffelig aften. Koskos.

01 november, 2006 01:29  
Anonymous Anonym said...

nå vil jeg ikke påstå at jeg er din beste venn, men jeg er jo en stor seigmen-fan, så kanskje podden din hintet til annio? :)

01 november, 2006 17:56  
Blogger Leander said...

innbiiiiiiiilsk

;)

01 november, 2006 17:58  
Anonymous Anonym said...

alltid ;)

01 november, 2006 18:15  

Legg inn en kommentar

<< Home