fredag, november 25, 2005

- Hvorfor har du hull i tissen din?

I praksis i dag skulle vi ha noen språkleker. Jeg satt på gulvet med barna og leken gikk veldig bra da en av seksåringene peker på skrittet mitt og spør: "Hvorfor har du hull i tissen din?"

Det viste seg at jeg hadde et lite hull i skrittet på buksa. Ingen big deal egentlig, men det var en smule vrient å holde seg alvorlig resten av leken :)

Men, ja. Siste praksisdag i dag. Trist å ta farvel med alle de små vennene våre. Jeg skal tilbake på skolen neste uke og være assistent for en kar, så får håpe jeg får tid til å hilse på barna da :)

I går var det teatersport. Jeg fikk ordnet så jeg fikk fri. SÅ på teatersport for første gang siden februar. Jeg hadde satt sammen et guttelag mot et jentelag, "for å se hvilket kjønn som er det morsomste". Samtidig hadde jeg fått for meg at vi skulle ha litt nybegynnerkveld, så jeg fikk med tre som ikke hadde stått på scena før. Allerede der hadde jeg to faktorer som gjorde gårsdagens teatersport risky. At jeg i tillegg aldri hadde sett to av nybegynnerne improvisere før gjorde det hele enda skumlere.

Så. Hvordan det gikk?
Det gikk greit. Jeg var kanskje litt for optimistisk da jeg planla, men de kom seg gjennom og det ble ikke så verst. Nå er det bare å vende blikket fremover. Pga jula er det 2 mnd til neste gang, så nå har vi god tid til å planlegge de nye teatersportkonseptene vi tenker på.

Ellers gikk resten av gårskvelden med til en flaske vin, to sigaretter og mye god sang rundt bordet vårt. Fin kveld!

Etiketter: