mandag, mars 27, 2006

Hjemme igjen

Jeg har ikke vært i Halden de siste fem dagene.
Jeg har vært i England. England er ikke London, men London er i England. Jeg har ikke vært i London, men jeg har vært i Middlesbrough.

I Middlesbrough er det mye søppel og kriminalitet, men det er også mange studenter. 70 000, sies det. I Middlesbrough er også Kristin. Jeg har lånt hybelen til kjæresten hennes.

I England har jeg gjort litt av hvert. Jeg har spist sushi og pizza med egg og geitost. Jeg har også spist flere ting, men de kommer jeg ikke på nå. Man kan ikke alltid fortelle om alt man spiser. Da blir det fort mye matprat. Jeg klarte å motstå fristelsen for å skrive dott NO.

I England var jeg ikke bare i Middlesbrough. Jeg var også i York, Newcastle, Durham og en liten landsby. Newcastle var fint. Nesten som Norge. Jeg er nok litt hjemmekjær av meg.

Jeg tok dessuten et bilde av en jente som prøvde å snike på toget. Det var litt gøy, for hun så i kameraet akkurat da jeg tok bildet.

1 Comments:

Blogger sjanique said...

jeg syns du har blitt veldig flink til å huske navnet på den "slott" byen :)

31 mars, 2006 20:20  

Legg inn en kommentar

<< Home