søndag, november 26, 2006

Reklamen som virket. Litt.

Det hender jeg tar t-banen og det hender ganske ofte.
På t-banen er det reklame for teater, brus og mat.
Særlig matreklamen har jeg ofte sett på.
De leverer all slags deilig mat på døren.
Terningkast har de også fått.

Nå har jeg lyst på maten deres.
Så reklamen virket.
Men bare litt.

For jeg klarer ikke,
uansett hvor hardt jeg tenker,
å komme på hva det var de kalte seg.

Men, jeg husker
at de hadde et enkelt telefonnummer,
men, ikke hva det var.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg tipper det var Pizza & Kina Expressen med telefonnummer 22 22 22 22.
Maten derfra er helt grei, men overpriset.

26 november, 2006 16:25  
Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

26 november, 2006 16:25  
Blogger Leander said...

Det var visst Spice! :) 22 33 33 33

Men, jeg bestilte fra Flamenco, for de hadde tilbud på en pizza.

Flamenco er bra hvis man salter litt ekstra på egen hånd :)

26 november, 2006 16:35  

Legg inn en kommentar

<< Home