mandag, januar 15, 2007

"Post is lost" er løst

Jeg ringte Posten og snakket med ei som kunne opplyse om at datamaskinen hennes var tett i nøtta. Som takk for opplysningen opplyste jeg om at jeg bor her jeg bor og at jeg nå hadde satt navnet mitt på postkassa.

To timer senere lå en bunt med post, samlet med strikk, i postkassa. Dette er jo nesten julaften!

Jeg fikk:
- Cd-bok med Beethoven fra "den populære musikkserien Klassiske Komponister - helt GRATIS! Gratulerer!"
- Semesterkort fra UiO
- Lønns- og trekkoppgave for 2006
- Pakke med Etikk, eksistens og modernitet - Innføring i Løgstrups tenkning
- Enda en pakke - med Handling og dømmekraft - Etikk i lys av kristen kulturarv

Det eneste jeg ikke fikk, som sto høyest på ønskelista, var skattekortet mitt. Det er vel et eller annet sted i en annen dimensjon nå.