søndag, januar 14, 2007

Festbrems

Herr og fru lurte på om jeg ville vist Snakes on a plane til en 10-åring. Jeg svarte at jeg var usikker, men at den hadde 15-årsgrense og at det antageligvis var veloverveide grunner bak slike aldersgrenser.

Herr og fru lurte på hva slags stygge scener filmen hadde. Jeg svarte at det var nakenhet, noen seksuelle scener, en del banning og en del etseboblende hud.

Herr og fru forklarer at datteren er invitert i et bursdagsselskap hvor de skulle se Snakes on a plane. Alle de andre foreldrene har gitt sitt samtykke - nå var det bare herr og fru igjen. De var usikre

helt til de hadde snakket med meg. Takket være meg hadde de klart å bestemme seg

for at datteren ikke fikk gå i bursdagsselskapet.

Jeg har en følelse av at en jente på 10 år


ikke


er så begeistra for han fyren i videosjappa.

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahah, huff da, Kristian.

14 januar, 2007 20:20  
Anonymous Anonym said...

Jeg synes du er flink jeg ;)

15 januar, 2007 11:05  

Legg inn en kommentar

<< Home