lørdag, januar 06, 2007

Gammelt nytt 3: Reklame

Jeg prøver å bruke tiden på planlegging av teatersportundervisning, samt forberedelser til eksamen, så jeg kjører på med flere retrotilbud.

Denne gangen har jeg gravd frem en sak jeg lagde på lærerskolen. For å gå opp til eksamen i IKT for lærere måtte vi, blant annet, lage en reklamefilm om oss selv.

Dette var mitt svar på oppgaven:



Jeg synes det er litt pinlig å se på den, for den ble litt tristere enn planlagt. Den skulle i utgangspunktet bare være morsom.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hahaha, den var jo søt. jeg kan være vennen din.

06 januar, 2007 16:57  
Anonymous Anonym said...

haha, jeg syns den var bare morsom!jeg lo faktisk høyt flere ganger. jeg tror du kommer til å få mange venner etter dette.

07 januar, 2007 22:50  

Legg inn en kommentar

<< Home