lørdag, desember 30, 2006

Kjedelig

Når man begynner å kjede seg har man svingt inn på en enveiskjørt vei uten snuplass.

Hodet blir så opptatt av å kjede seg at det ikke blir noe kapasitet til overs som kan behandle de signalene som kommer inn. Ser jeg på TV blir alt filtrert gjennom kjedsomheten og ender opp som kjedeligere enn kjedsomheten selv. Bokstavene i bøkene blir så tørre at de nesten smuldrer opp. Og å høre på pappa stille mamma spørsmål fra en spørrebok, som er min aktivitetssituasjon akkurat nå, er kjedeligst av alt.

Flaks at mennesker har et medfødt søvnbehov. Da får jeg i hvert fall brukt opp 8-9 timer. Tenk om jeg var nødt til å kjede meg på nettene også. Men i morgen natt blir det mye bråk og støy. Raketter og fyll utenfor. Da blir jeg nok nødt til å kjede meg på natten også.

Bitter? Nei. Ikke i det hele tatt.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

også har du oss som bare ligger rett ut på sofaen en heeeel dag; det resulterer i tre filmer og et dusin tv-serier, men vi kjeder oss ikke (selvom aktiviteten er til å skamme seg av..)

30 desember, 2006 23:20  

Legg inn en kommentar

<< Home