lørdag, april 08, 2006

I natt jag drömde...

Jeg drømte at jeg gikk til frisøren. En ganske så stor frisørsalong. Mer en frisørhall, vil jeg kanskje si.

Frisøren begynte å klippe meg, men fikk plutselig for seg at jeg burde farge håret brunt. Mens hun farget håret mitt, fikk hun for seg at jeg burde ha hockeysveis.

Da hun klippet til en hockeysveis bestemte hun seg for at jeg skulle støpe på hår. Hun tok på meg en badehette, feide opp noe hår fra gulvet og stappet det inn i badehetten. Jeg syntes det var en rar måte å støpe på hår. Ikke det at jeg vet hvordan man støper på hår, men å stappe inn hår i en badehette virket noe meningsløst.

Velvel.. Frisøren fant så ut at jeg burde hatt større nese, så da limte hun likesågodt på en løsnese. Jeg måtte komme tilbake etter fire år, for limet varte ikke lenger enn det.

Til slutt limte hun på en ny hake.

Heldigvis våknet jeg før jeg skulle betale. Jeg vet ikke om jeg ville betalt for den rare frisørtimen uansett.

1 Comments:

Blogger Sissel said...

Om du ikke vil drømme rare og kanskje skumle ting kan man bare la være å legge seg! Vi er blitt så store nå at vi kan være opp så lenge vi vil, og det må man benytte til sitt fulle.

10 april, 2006 11:56  

Legg inn en kommentar

<< Home