onsdag, august 02, 2006

Oppdatering

Mange (én) lurer på hva Kristian gjør denne høsten, så her kommer en kjapp oppdatering:

Jeg flytter til Oslo!

Har fått meg en liten hybelleilighet på Røa, med egen inngang, egen dusj/wc og eget kjøkken. Flotte saker. Flytter inn i morgen!

Hva jeg skal gjøre i Oslo? Jeg tar et år med kristendom på universitetet. Det var det beste jeg fant på restetorget. Men, jeg gleder meg og tror det kan bli interessant.

Ellers søker jeg på diverse jobber. Var på intervju på Videonova på mandag, og det gikk greit. Satser på å få jobbe som lærervikar på Voksen skole, hvor jeg hadde siviltjeneste.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis! Er litt tungvindt å komme seg til UiO fra røa da :) Men Røa kan være koselig, om man ikke jobber på Meny :P

Lykke til! Blit litt kristendom på meg i år også :)

02 august, 2006 16:12  
Anonymous Anonym said...

Hørs bra ut!
Litt trist av vi ikke skal gå i samma klasse lenger da, men du får kose deg i Oslo!

Ikke glem oss som er igjen i Halden da. (og som mest sannsynelig aldri kommer seg herfra...)

11 august, 2006 00:11  

Legg inn en kommentar

<< Home