søndag, september 17, 2006

Forandring.

Jeg husker ikke når jeg trykket på pauseknappen.

Det er på tyde å trykke på Play igjen.

Nå skal jeg begynne å være Kristian igjen. Ikke bare iblant. Hele tiden.

Jeg skal bli sosial igjen.
Jeg skal spise sunt.
Jeg skal begynne å gå på kafe igjen.
Gå tur.
Jeg skal se mindre film og lese mer.
Jeg skal gidde å ta kontakt med nye mennesker igjen.
Jeg skal gjøre nye ting.
Jeg skal gjøre gamle ting oftere.
Jeg skal bli flinkere til å besøke Halden.
Jeg skal bli flinkere til å treffe folk de gangene jeg er i Sarpsborg.

Og jeg mener det.

Jeg begynner i morgen,

for akkurat nå
har oppgaven i KRIS1001 satt en teipbit over pauseknappen.

Men,

i morgen!

2 Comments:

Blogger Chrisj said...

Det hørtes veldig bra ut! Kjenner meg forsåvidt igjen også. Kanskje jeg må prøve å skrive litt om det selv. :-)

17 september, 2006 18:10  
Blogger Sissel said...

På tide med litt sanselig distraksjon :)

18 september, 2006 09:36  

Legg inn en kommentar

<< Home