søndag, august 20, 2006

Bøker på veien

I dag har jeg bestilt pensumlitteratur. Gleder meg til å få pakkelappen - mitt pass inn i et land fullt av nye kunnskaper.

Den eneste boken jeg ikke bestilte var den om de apokryfiske skrifter. Trist. Men jeg fant den ikke på haugenbok.no. Så da ble jeg litt vrang.

Før jeg kan lese spennende litteratur om kristendom og den slags, må jeg desverre/heldigvis lese ferdig om improvisasjonsteater. Bare en uke til jeg skal besøke 2DRA på Risum for å lære dem om Teatersport. Det blir nok flott! :D

1 Comments:

Blogger Chrisj said...

Pensumsinnkjøpstid ja... flott tid, flott tid. Blir rent i humør til å se "You've got m@il", den ultimate koselige romantiske høstfilmen. Tusen takk for kommentarer på bloggen, forresten, det var akkurat det sparket i rumpa jeg trengte for å skrive litt mer, og gjenoppdage bloggingens gleder! :-D

21 august, 2006 01:04  

Legg inn en kommentar

<< Home