tirsdag, januar 16, 2007

og DER var vi i gang

En 1,5 måneders juleferie er over og jeg var, til tross for lite søvn i natt, på semesterets første forelesning i dag tidlig. Jeg er motivert, glad og bestemt: Nå skal jeg begynne å gå på forelesninger og jeg skal lese aktuelt pensum før hver av dem.

I motsetning til dere, sa jeg ikke det samme i høst. Dermed kan jeg si sånne ting uten at dere trenger å heve øyenbrynene og dømme planen nedenom og hjem.

Jeg gleder meg til å lære masse nytt om bibeltolkning, korantolkning og annet gøy. Religion er en flott ting å studere! Jippi!

Dessuten skal jeg lese hele Bibelen og hele Koranen når jeg får tid.

Kunnskapens gledesbrus!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg MISUNNER deg :)

16 januar, 2007 17:45  
Anonymous Anonym said...

Jeg også!

Eller eventuelt ikke.

16 januar, 2007 22:24  
Blogger Kjetil Østereng said...

Før du vet ordet av det ender kunnskapens jubelbrus opp som tam og lite bobleholdig akademisk vissvass. Vi finner ofte en korrelasjon mellom hvor høyt i gradssystemet utdanningen er og hvor lite interessant det oppfattes :-)

17 januar, 2007 23:50  
Blogger Leander said...

Noen ganger skjønner jeg ikke helt hva du sier og skriver, Kjetil, men du har søte krøller likevel.

Have fun with the bun, make the jungleman run!

18 januar, 2007 01:13  
Blogger Leander said...

Dessuten må du gi oss muligheten til å se profilen din, så vi kan komme oss til bloggen din via her :)

18 januar, 2007 01:14  

Legg inn en kommentar

<< Home