mandag, november 28, 2005

Kald dag!

Kristian fryser. Ikke lenger. Men i stad frøs han. Nå er Kristian på kjøkkenet med en varm kopp te i hendene, så nå er han varm.

Vel, skal jeg være ærlig, så drikker jeg ikke te. Det bare hørtes så fint ut. Jeg drikker ingenting akkurat nå.

Første dag på jobb som assistent gikk finfint! Gutten var grei og hyggelig, så det blir trivelig å komme tilbake på onsdag.

Vel hjemme igjen så jeg en episode av Taken, før jeg leste litt mer GLSM. Evt. tok notater fra GLSM. For det var det jeg gjorde.

Det skulle være Teaterlek på Samfundet i kveld, men så var det bare Ronny som dukka opp, så da avlyste vi det. Ble sittende på Kontoret og drikke kaffe, spise pepperkaker og skravle med radiomenneskene. Og surfe litt på qxl. Spikermatte kunne man kjøpe der. 5 meter lang og 40 cm bred. Flott julegave til noen du er glad i!

Trente i dag også. Eirik som skulle ha meg med, men han dukka aldri opp. Så, da gikk jeg heller på tredemølle. Oppoverbakke i tre kvarter. Fikk gnagsår. Koko!

Nå skal jeg late som om jeg skal notere litt mer GLSM, men det er bare oppspinn, for jeg kommer sikkert bare til å sløve.