tirsdag, november 29, 2005

Scarlett Johansson

Jeg blir litt deprimert hver gang jeg ser en film med, ser et bilde av eller hører stemmen til Scarlett Johansson. En kvinne som er vakrere og mer sensuell enn henne skal du lete lenge etter. Dessuten er hun en dyktig skuespiller. Og spiller stort sett i filmer jeg liker. Filmer som er litt "oi!".

Jeg tror jeg skal satse på å bli Hollywoodskuespiller, slik at jeg kan treffe Scarlett på settet og si "hey" og så kan hun smile og så kan vi gifte oss og få mange hese barn. For Scarlett Johansson har hes stemme. Fin hes stemme.

Jeg håper ikke jeg ender opp ensom med en stor samling Scarlett Johanssonfilmer, som jeg ser på dagen lang, mens jeg spiser muffins og fyrstekake.

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tilogmed jeg som jente, og ikke lesbisk like scarlett..skummelt..

09 desember, 2005 01:31  

Legg inn en kommentar

<< Home