tirsdag, desember 27, 2005

Ting som gjør meg glad

Kristin er feig og kommer med beskyldninger som anonym ;)
Men, ja, etter inspirasjon fra Kristin, har jeg her laget en gladliste (fornøyd? ;):

- Skape historier i hodet mitt
- Post jeg ikke vet hva er før jeg åpner det
- Ny mobil
- Kjøpe noe som jeg tror kommer til å komme til kjempenytte i en eller annen hobbysammenheng
- Å legge planer for meg selv
- Skrive opp planene skjematisk
- Pedagogiske triks som funker
- Å pakke noe ned i noe, og få det til å passe perfekt i emballasjen
- En stor uåpnet flaske Heinz Ketsjup
- Klem fra en jeg minst hadde ventet en klem av
- Bra feedback
- Lønn
- Ting som veier mer enn det ser ut til
- Ting som lager sånn fin dump lyd i en eske
- En pakke pølser, en pakke lomper, en flaske ketsjup og et glass sennep.
- Melding fra folk jeg ikke har snakket med på lenge
- Lego
- Å åpne emballasjen på noe nyinnkjøpt (ikkespiselig)

to be continued

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

copycat

27 desember, 2005 15:07  
Anonymous Anonym said...

ja ;)

30 desember, 2005 22:52  

Legg inn en kommentar

<< Home