fredag, desember 23, 2005

Kreativ hore

Jeg er ganske så billig.
Med tanke på kreative aktiviteter.

Jeg skulle jo bare skrive til våren.
Men det skulle ikke mer til enn en kort briefing i en kommentar fra Kjetil, før jeg var på kjøret og gledet meg masse til å sette i gang med et påtenkt radioprosjekt.

Brått fullfører jeg vel mine egne radioplaner også.
Og da blir det vel høytidsprogrammet som i så fall blir gjennomført.
I høytidsprogrammet skal man feire alle høytider, merkedager, flaggdager som dukker opp i løpet av uken.
Og det er egentlig hele konseptet.
Mellom linjene er det et radioprogram som har til hensikt å gi studenter en grunn til å feire hver eneste dag, slik at bekymrede foreldre kan få en forklaring på hvorfor barnebarnmaskinen er full hver dag.

Dessuten er vel Gjermund så gira på filmprosjektet vårt at jeg sikkert lar meg overtale til det også.

Kreativt horeri.
Kreativ hore.

:)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Og på den måten kan man vel også si at hele studenttilværelsen er et kreativt bordell, en slags oppfinnsomhetens Reperbahn, der det står dritbillige prostituerte på hvert eneste skitne gatehjørne.

Og de røyker pipe.

23 desember, 2005 15:09  

Legg inn en kommentar

<< Home