lørdag, april 22, 2006

Juleshow

På torsdag hadde Ren Staffasje sitt fabelaktige Juleshow på Samfundet i Halden.
Det gikk kjempeflott! :)

På tre dager hadde vi klart å skrape sammen materiale til et show på én time og femti minutter, og jammen klarte vi ikke å få publikum til å le i ca. én time og femti minutter. Jeg er stolt over å være en del av et slikt heidundrandes godt team som Ren Staffasje er.

Takket være juleshowet er jeg nå snauklipt og uten skjegg. I løpet av showet ble nemlig alle skamklipt (se bilde). Det gikk nok hardest utover meg, så jeg måtte skinne meg utover kvelden. I solidaritet (eller etter påvirkning fra kong alkohol) snauklipte også Kjetil og Lars seg utover kvelden, selv om de egentlig hadde nok hår til å gå med en anstendig hårmengde etter oppretting.

Nå gjenstår det bare å få klippet sammen videoopptakene fra Juleshowet. Blir gøy å få det på dvd :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg kan ikke svare for Lars, men for meg handla det om solidaritet, nå som vi nærmer oss 1. mai og greier. Dessuten, nå har vi en unnskyldning for å kalle oss familien Egg.

23 april, 2006 22:05  

Legg inn en kommentar

<< Home