onsdag, desember 06, 2006

Tilbake

Tilbake i Sarpsborg.
Tilbake på mobilnettverket.
Tilbake i blogg.

Siden sist har jeg:
- Tatt årets siste eksamen og fått ferie
- Vært i Halden og besøkt de fantastiske menneskene der, blant annet Gøril og Carina som var så fantastiske at de lot meg overnatte hos dem.
- Spilt teatersport (i Halden)
- Sett teater (i Halden)
- Blitt frastjålet mobilen (på jobb)
- Levd uten mobil og oppdaget hvor lite mobil man blir - ironisk nok.
- Fått for meg at jeg ikke vil skrive i blogg så lenge jeg var uten mobil.
- Dratt til Sarpsborg for å hente simkortet som Hello sendte til folkeregistrert adresse.

Og her er jeg nå.
Pappa er også hjemme. Han ble utskrevet fra sykehuset i går. Jeg tror pappa er ca. verdens tynneste mann akkurat nå. Når han sitter i godstolen er det så vidt jeg ser ham, for han forsvinner nesten inn i putene. Håper han snart får tilbake de 12 kiloene han har mistet.

Men best av alt: Pappa kommer til å være hjemme i jula! :)