onsdag, november 30, 2005

Verdens største dorullnisse

På jobb i dag, lagde vi verdens største dorullnisse. Den var riktignok ikke laget av noen dorull, men da vi heller aldri sjekket om den faktisk var verdens største, så vi ikke noe problem i det. Fin ble den ihvertfall, til tross for at den hadde litt liten lue og ikke kunne stå på egenhånd. Og hadde blått hode. Uten ansikt.

Ellers gikk arbeidsdagen med til å se på en dramatisering av et brasiliansk eventyr om hvordan natten og fuglene ble til. Og apene, da. Monkeys!

I går fikk jeg selskap ved leggetid. Og selv om det var av ei mus, betyr det ikke at jeg fikk damebesøk. Musa var dessuten ikke i senga, men i taket. Jeg er så heldig å ha et veldig lavt loftstak på sovehemsen, så jeg måtte ligge å høre på musa ommøblere isolasjonen over hodet mitt. Slitsomt.

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Sissel said...

I do like your dorullnisse

01 desember, 2005 12:27  

Legg inn en kommentar

<< Home